Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів - це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.

Компанія Hyundai Motor вперше увійшла до рейтингу Interbrand у 2005 році - тоді вона зайняла 85-е місце з оцінкою бренду в 3.5 млрд. доларів. За минулі 15 років ринкова вартість бренду збільшилася більш ніж в чотири рази - до 14,1 млрд. доларів.

«Прогресивне зростання ринкової вартості бренду Hyundai стало можливим завдяки активним інвестиціям компанії в технології водневого транспорту та альтернативного транспорту майбутнього. Крім того, чітка стратегія Hyundai Motor з розвитку водневого суспільства і її успішне входження в робототехнічний бізнес наочно продемонстрували, що компанія активно реагує на зміни, що відбуваються в індустрії мобільності майбутнього», - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

РікЗагальний рейтингВартість бренду ($ млрд.)
20193614.1
20183613.5
20173513.2
20163512.5
20153911.3
20144010.4
2013439.0
2012537.5
2011616.0
2010655.0

«Hyundai Motor прагне стати лідером в галузі мобільності майбутнього, використовуючи радикальні зміни, що відбуваються зараз в автомобільній промисловості, для створення нових можливостей. Роблячи значні інвестиції в майбутнє водневе співтовариство, а також використовуючи свою технологічну конкурентоспроможність, Hyundai Motor робить все можливе, щоб зарекомендувати себе як інноваційний і креативний бренд», - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.

У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2019 року Hyundai Motor продовжує, як і роком раніше, утримувати 6 місце, випередивши такі компанії, як Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.

TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**

МісцеКомпаніяВартість бренду ($ млрд.)
1Toyota56.2
2Mercedes-Benz50.8
3BMW41.4
4Honda24.4
5Ford14.3
6Hyundai Motor14.1
7Volkswagen12.9
8Audi12.6
9Porsche11.6
10Nissan11.5

*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.