Hyundai Motor та Genesis отримали сім нагород Red Dot Design Awards 2020


Hyundai Motor Company та Genesis вибороли сім нагород Red Dot Design Awards 2020 за ряд проектів, серед яких: фільм «Другий перший крок»  про те, як розробка екзоскелету змінює життя людей із інвалідністю; розробка високотехнологічного зарядного пристрою для електромобілів Hyundai Hi-Charger; співпраця Hyundai з популярним корейським гуртом BTS; міжнародна експозиція Future Mobility Solutions; відкриття музею FIFA у Парижі; інформаційно-розважальна система в автомобілях Genesis.

Нагороду «Кращий з кращих» в номінації «Реклама» (категорія «Інтегрована кампанія») Hyundai отримала за фільм «Другий перший крок», який також став кращим в номінації «Фільм і анімація» (категорія «Онлайн фільм»). Відзнаку отримали й інші проекти Hyundai: зарядний пристрій Hi-Charger в номінації «Розробка для кращого клієнтського досвіду», колаборація Hyundai та музичного гурту BTS в номінації «Реклама» (категорія «Іміджева кампанія»), експозиція Future Mobility Solutions в номінації «Виставкові стенди» (категорія «Стенди і експозиції»), а також відкриття музею FIFA в номінації «Просторові комунікації» (категорія «Дизайн заходів»). Бренд Genesis здобув перемогу в номінації «Інтерфейс і дизайн» за вбудовану інформаційно-розважальну систему автомобілів Genesis.

Відеоролик в рамках кампанії «Другий перший крок» уособлює концепцію подальшого розвитку бренду Hyundai «Прогрес для людства». Він розповідає історію корейського параатлета і лучника Пака Чжон-бома (Jun-boem Park), який знову зміг зробити свій перший крок на очах батьків за допомогою роботизованої технології H-MEX (Hyundai Medical Exoskeleton) – новітнього екзоскелету від Hyundai Motor. Відео передає філософію Hyundai, згідно з якою технології майбутнього повинні бути орієнтовані на людину. Станом на початок серпня ролик набрав понад 42 мільйони переглядів в інтернеті.

Hyundai Hi-Charger – швидкісний зарядний пристрій для електромобілів, представлений компанією Hyundai Motor в листопаді 2019 року. Установка потужністю 350 кВт пропонує високоефективну технологію інноваційної зарядки за допомогою автоматизованої кабельної системи, що дозволяє легко приєднувати зарядний пристрій до автомобіля.

Співпраця Hyundai із популярним музичним гуртом BTS увінчалась випуском колекції з шести предметів. Випуск лінійки дружніх до довкілля аксесуарів, серед яких еко-сумки та чохли для ключів, був приурочений до Дня довкілля 2020 року. Колаборація стала частиною «Глобальної водневої кампанії» Hyundai, запущеної в січні цього року. Для створення аксесуарів було повторно використано шкіряну оббивку автокрісел, а також перероблено рекламні матеріали з щитів у метро. Додатковою сировиною у виробництві став екологічно чистий матеріал Tyvek. Ініціатива підкреслює образ компанії, яка дотримується засад сталого розвитку.

Експозиція Future Mobility Solution представляє собою стенд, встановлений у вестибюлі штаб-квартири Hyundai на початку цього року. Стенд створено для візуалізації концепції мобільності майбутнього від Hyundai. Експозиція включає в себе міський повітряний транспорт (UAM), спеціалізовану техніку (PBV) і пересадочні вузли (Hub) майбутнього. Проект Future Mobility Solution був вперше представлений на широкий загал в ході виставки CES 2020. Стенд став черговим уособленням бачення Hyundai щодо реалізації концепції «Прогрес для людства», завдяки якій клієнти отримають повну свободу пересувань і нові формати мобільності.

Відкриття музею FIFA в Парижі став спонсорським проектом Hyundai Motor під час Чемпіонату світу з футболу серед жінок 2019 року. Протягом 23 днів музей відвідали близько 28 тисяч гостей. Увагу відвідувачів привертали стіни будівлі, виконані з подушок безпеки, котрі, по завершенню виставки, були перероблені в пакети для збору пожертвувань місцевим громадам.

Здобута брендом Genesis перемога в номінації «Інтерфейс і дизайн» за вбудовану інформаційно-розважальну систему автомобілів Genesis стала для  Hyundai Motor Group першою подібною нагородою від Red Dot. Система Genesis Infotainment System забезпечує водієві оптимізовану видимість та зручність використання під час руху. Так, наприклад, конфігурація системи передбачає навігацію на основі доповненої реальності (AR-based navigation), безконтактну систему оплати Car Pay, функції Valet Mode та Home-to-Car, а також надає можливість дистанційного налаштування деяких параметрів автомобіля. Для зручності клієнтів система підтримує функцію бездротового оновлення. Genesis Infotainment System була реалізована в дизайні моделей GV80 та G80, представлених цього року. Опція отримала схвальні відгуки багатьох клієнтів.

Бренд Hyundai був вперше відзначений нагородою Red Dot Award у 2012 році за модель i30, а з 2018 року компанія щорічно відзначається кількома перемогами в категорії дизайн та комунікації.

Премія Red Dot Design існує з 1955 року і є однією з трьох найбільш престижних світових нагород в сфері дизайну (на ряду із IF та IDEA). Щорічно журі премії оцінює номінантів в областях продуктового і концептуального дизайну, а також бренд-дизайну і комунікацій.

 

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.