Hyundai представляє колекцію Re:Style 2020, котра застосовує принципи сталого розвитку до стилю життя та дизайну майбутнього


Компанія Hyundai Motor представляє випуск колекції Re:Style 2020 - одяг і аксесуари, виготовлені з перероблених матеріалів і відходів автомобільного виробництва. У підготовці колекції взяли участь провідні представники дружнього до довкілля дизайну.

Колекція Re:Style 2020 була створена спільно з відомими модними брендами Alighieri, E.L.V. Denim, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn і Rosie Assoulin, а також є продовженням успішно запущеного в 2019 році дизайнерського еко-проекту. Прогресивно мислячі представники індустрії моди розділили прагнення Hyundai до пошуку способів створення речей відповідно до принципів сталого розвитку, і кожен з учасників вносить особистий внесок у програму Hyundai зі співробітництва різних галузей з метою розвитку інновацій у сфері екологічного дизайну та способу життя.

З урахуванням глобальної пандемії, Hyundai представили колекцію Re:Style 2020 в онлайні 8 жовтня в своїх соціальних медіа, мережах універмагу Selfridges та інших брендів-партнерів.

До колекції увійшли різні вироби - ювелірні прикраси, комбінезони, функціональні жилети, сумки та інші предмети гардеробу, виготовлені з повторно використаних матеріалів і відходів автомобільного виробництва. Продажі речей із колекції стартували 13 жовтня в pop-up бутіку лондонського універмагу Selfridges і однойменному онлайн-магазині. Початок продажів було присвячено символічній еко-кампанії «Проект Земля» (Project Earth) під егідою Selfridges - преміальної торгової мережі та інтернет-магазину з Великобританії. Кошти від продажу будуть передані Інституту позитивної моди (Institute of Positive Fashion, IPF) при Британській раді дизайнерів. До завдань організації IPF входить створення програми, яка об'єднає експертизу з різних областей, аби допомагати модним брендам орієнтуватися в найчастіше неоднозначних тематиках і стимулювати необхідні зміни в індустрії. Інститут базується на галузевих дослідженнях, експертних думках і значному досвіді організацій і окремих представників бізнесу.

У проекті брали участь наступні бренди та вироби:

Alighieri: приголомшлива колекція з намиста, кольє, браслетів та інших прикрас, створених із використаних пасків безпеки, автомобільного скла та піноматеріалів, а також золота, срібла, бронзи та перлів;

E.L.V. Denim: комбінезон із переробленої джинсової тканини, а також шкіри, що залишилася після виробництва автомобілів;

Public School: промисловий жилет Fuji з ременів безпеки та матеріалів від подушок безпеки;

pushBUTTON: робочий жилет із кишенями з матеріалів від подушок безпеки, в якому збережені оригінальні елементи подушок;

Richard Quinn: корсет із переробленої тканини подушок безпеки з біло-синім квітковим візерунком;

Rosie Assoulin: сумка-шоппер із пасків безпеки, підлогових килимків і піноматеріалів, що залишилися від виробництва автомобілів.

В основі Re:Style 2020 лежить одна проста ідея: хоча при утилізації автомобілів друге життя отримують практично всі матеріали, такі як залізо і кольорові метали, деякі елементи, включаючи шкіру, скло і подушки безпеки, все ще опиняються на смітнику. Для Re:Style 2020, як і для минулої колекції 2019 року, ці матеріали були передані дизайнерам.

«Hyundai Motor усвідомлює, що відповідальне споживання і турбота про навколишнє середовище стають все більш важливими факторами для наших клієнтів у всьому світі. За допомогою Re:Style 2020 ми показуємо ще один варіант того, як Hyundai Motor може допомогти клієнтам наблизитися до екологічного способу життя. Перетворюючи непотрібні матеріали в цінні речі, Hyundai Motor мотивує інші галузі побачити у відходах нові можливості і працювати спільно для руху в бік більш відповідального і економічно ефективного майбутнього», - заявив Чо Вонхонг, виконавчий віце-президент і директор із маркетингу Hyundai Motor Company.

У відповідності до стратегії компанії «Прогрес для людства», проект Re:Style 2020 націлений на розвиток міжгалузевої взаємодії з метою стимулювання нового мислення та інновацій в області екологічного дизайну і способу життя. Компанія дає нове життя відходам, демонструючи приклад кращих світових практик в сфері сталого розвитку та економіки замкнутого циклу.

В рамках «Стратегії 2025» Hyundai Motor планує стати світовим лідером по чистої мобільності і нульовим викидами в атмосферу, а також третім найбільшим в світі виробником екологічних автомобілів до 2025 року, що пропонують інноваційну лінійку електромобілів на акумуляторних батареях і з силовими установками на паливних елементах. Модель NEXO - друге покоління електромобілів з силовою установкою на паливних елементах Hyundai - має запас ходу 609 км на одному заряді (згідно сертифікаційного регламенту Кореї), виділяє тільки чистий водяний пар і очищає повітря під час руху, затримуючи 99,9% ультрадрібних частинок.

В рамках корпоративної стратегії чистої мобільності Hyundai Motor зміцнює свої позиції провідного світового бренду, що просуває екологічний спосіб життя. Нещодавно був представлений IONIQ - новий суббренд електромобілів, котрі дебютують в 2021 році.

 

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.